טיולים מומלצים עם ילדים בחול
טיולים

טיולים מומלצים עם ילדים בחול

חולמים על חופשה בחול עם הילדים? רוצים להבטיח לעצמכם חופשה מהנה, נעימה ובטוחה עם הילדים בחול? הגעתם למקום הנכון. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא את המידע הנדרש לכם למטרות תכנון נופש למשפחות בחול, לרבות, מספר מסלולי טיולים מומלצים עם ילדים בחול.

נופש למשפחות בחול – מה חשוב לדעת?

חופשה בחול עם ילדים היא ללא ספק אחד מסוגי החופשות המשפחתיות האהובות ביותר על הקהל הישראלי. חופשות אלו מתקיימות במסגרת חבילות נופש למשפחות בחול או במסגרת אירוח משפחתי בחו"ל למטרה כזו או אחרת. כך  או אחרת, החופשה המשפחתית בחו"ל, מחייבת אתכם להיערך אליה בהתאם לאופי החופשה המועדפת עליכם, יעדי החופשה המועדפים עליכם וכמובן גילאי הילדים.

בין יתר ההכנות המקדימות אותן תדרשו לבצע לפני החופשה המשפחתית בחו"ל תמצאו: הנפקת דרכונים ואשרות כניסה במידת הצורך (בהתאם למדינת היעד אליה אתם טסים), רכישת מרכיבי החופשה (טיסות, מלונות, השכרת רכב וכו), קבלת חיסונים במידת הצורך, רכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל לכל אחד ואחת מהנוסעים (את ביטוחי הנסיעות מומלץ לרכוש בהתאם לאופי החופשה, משך הנסיעה, יעד הנסיעה, גילו של כל אחד מהנוסעים ומצב בריאותו), וכמובן, מסלול מובנה הכולל בתוכו את כל האטרקציות המרכזיות ואתרי התיירות המרכזיים בהם תרצו לבקר במהלך הטיול בחו"ל עם הילדים.

טיולים מומלצים עם ילדים בחול
טיולים מומלצים עם ילדים בחול

חופשה בחול עם ילדים – העולם הגדול מחכה גם לכם

את אופי החופשה המשפחתית שלכם בחול מומלץ לתכנן בהתאם לגיל הילדים, פרק הזמן העומד לרשותכם לצורך קיומה של החופשה, מרכיבי החופשה המועדפים עליכם (טיסות, שייט, מלונות, מתחמי אירוח, סוגי אטרקציות וכדומה), עונת השנה בה אתם מתכננים לנפוש או לטייל בחו"ל, וכמובן, התקציב העומד לרשותכם לצורך החופשה המשפחתית בחול. ברוב המקרים, את ההכנות לחופשה מומלץ להתחיל מספר חודשים לפני מועד הנסיעה המועדף עליכם וזאת על מנת להיערך בהתאם ולהותיר לרשותכם מרווחי זמן גדולים לצורך תכנון הטיול המשפחתי בחול על כל פרטיו.

החופשות המשפחתיות אותן ניתן לקיים בחול כוללות בין היתר חופשות בטן-גב באחד מאתרי הנופש המומלצים ביותר למשפחות בחו"ל, חופשות ספורט אתגרי המותאמות למשפחות עם ילדים בגילאי העשרה ואילך, חופשות הכול –כלול ביעדי חופשות משפחתיות שונים, חופשות ספא מפנקות באתרי ספא בעיירות שונות ברחבי אירופה ועוד מגוון רחב של חבילות נופש המותאמות למטרות טיולים בחול עם ילדים.

מסלולי טיולים מומלצים עם ילדים בחול

טיולים מומלצים עם ילדים בחול מתאפשרים (כמעט( בכל יעד תיירותי כזה או אחר בו תבחרו לנכון לקיים את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בחו"ל. בין יתר מסלולי הטיולים המשפחתיים המומלצים ביותר בחו"ל תוכלו למצוא:

  • איה נאפה- אתר נופש פופולארי למשפחות הממוקם בדרום מזרח קפריסין. באתר זה עומדים לרשותכם חופי רחצה קסומים שבכל אחד מהם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ספורט ימי. כמו כן, תוכלו לבקר בפארק עולם המים שהוא למעשה פארק מים המעוצב על פי דמויות שונות מהמיתולוגיה היוונית.
  • אגם גארדה שבצפון איטליה- אגם גארדה הינו האגם הגדול ביותר בארץ המגף והוא מרכז מסביבו מספר גדול של עיירות נופש שבכל אחת מהן תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות המותאמות לכל בני המשפחה.
  • טיולי סאפרי בקניה- טיולי הספארי המוצעים לכם בקניה שבאפריקה יחשפו גם אתכם וגם את בני משפחתכם לשמורות טבע מרהיבות ביופיין שבכל אחת מהן תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות שונות המותאמות לבני המשפחה. טיולים אלו מתקיימים בתוך רכבי ספארי והם עוברים במרחבי טבע מופלאים.
  • אירופה הקלאסית- מדינות שונות באיחוד האירופי מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של מוקדי ואתרי תיירות אהובים המושכים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה. טיול משפחתי באחד ממדינות האיחוד האירופי כגון: ספרד, גרמניה, צרפת, אנגליה יאפשר גם לכם לתכנן מסלול טיול יומי בכל אחת מימות החופשה.
  • דיסני וורלד –אורלנדו, ארה"ב- אי אפשר לדבר על טיולים מומלצים בחול עם הילדים מבלי לציין את מתחם דיסני וולרד שבאורלנדו שבארצות הברית. מתחם זה נחשב לאחד ממתחמי האטרקציות המפורסמים ביותר בעולם לילדים והוא כולל ארבעה פארקי שעשועים שונים, שני פארק מים מרעננים במיוחד, אזורי אירוח שונים בהשראת סרטי דיסני מכל התקופות ועוד.

בנוסף למסלולים השונים המופיעים לעיל, תוכלו ליהנות ממגוון רחב וכמעט אינסופי של אטרקציות ומסלולי טיולים שונים בכל יעד תיירותי כזה או אחר מסביב לעולם המותאם למטרות חופשה עם ילדים בחול.

טיול משפחות בחול לפי עונות השנה

את החופשות המשפחתיות שלכם בחול תוכלו לתכנן גם לפי המועד הרצוי לכם על לוח השנה. בחודשי החורף, תוכלו לקיים חופשות ספא וחופשות סקי משפחתיות במגוון רחב של אתרי ספא ואתרי סקי במדינות שונות באיחוד האירופי, לרבות, רומניה, צ'כיה, צרפת, גרמניה ואיטליה. כמו כן, תוכלו לצאת לחופשת כריסמס מלהיבה ומדליקה במיוחד במהלך חודש דצמבר בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי ויבשת אמריקה. במהלך חודשי הקיץ תוכלו לתכנן לעצמכם טיולים משפחתיים בהם ניתן לשלב ביקור בפארקי מים לצד קיומן של פעילות ספורט ימי מלהיבות לכל אחד ואחת מבני המשפחה –בכל גיל.

לסיכום, טיולים מומלצים עם ילדים בחול ניתן לקיים לאורך כל ימות השנה, כאשר אופן תכנון הטיול חייב להיעשות בהתאם לדגשים העיקריים אותם ציינו בכתבה. זה הזמן לתכנן את הטיול המשפחתי הבא שלכם בחול. חופשה נעימה.

 

Similar Posts