טיול משפחות בצפון
טיולי משפחותטיולים

10 סיבות למה לעשות טיול משפחות בצפון

נופים מרהיבים, מגוון רחב של אתרי תיירות ומורשת, אינספור מסלולי טיולים המותאמים לכל גיל, שפע של אטרקציות מלהיבות לכל אחד ואחת מבני המשפחה וחגיגה קולינארית לאניני הטעם שביניכם, כל אלו ועוד הן רק חלק מהסיבות הנכונות לקיומו של טיול משפחות בצפון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את עשרת הסיבות לשאלה שבכותרת: למה כדאי לכם לעשות טיול משפחות בצפון הארץ.

מספר מילים מקדימות על מחוז הצפון

המחוז הצפוני של מדינת ישראל הוא אחד מששת המחוזות במדינה והוא משתרע על פני שטח כולל של 4,477 קמ"ר מרמת הגולן והגליל העליון בצפון ועד בקעת בית שאן ורמות מנשה בדרום. בשטח המחוז פועלים מספר מוקדי תיירות ונופש מובילים כגון: ים הכנרת והר החרמון ולצידן עשרות מסלולי טיולים בשטחי הגליל העליון והתחתון, רמת הגולן, עמק יזרעאל, עמק החולה, עמק חרוד, הרי נצרת, אזור יקנעם ועוד.

בין יתר ערי המחוז תוכלו למצוא את טבריה, עפולה, עכו, כרמיאל, נהריה, צפת, מגדל העמק, קריית שמונה, יקנעם עילית, בית שאן, סח'נין, מעלות תרשיחא, שפרעם ונצרת הנחשבת לבירת המחוז. בכל אחת מהערים הנ"ל תוכלו למצוא מגוון רחב של מוקדי תיירות ואטרקציות המותאמות למטרת טיולי משפחות בצפון, וזאת בנוסף לאינספור מסלולי הטיולים המוצעים לכם בכל שטח המחוז.

טיול משפחות בצפון
טיול משפחות בצפון

10 הסיבות המובילות לקיומם של טיולי משפחות בצפון

  • בגלל שפע מסלולי הטיול באזור– המחוז הצפוני של מדינת ישראל מעמיד לרשותכם מגוון רחב של מסלולי טיול המותאמים לכל אחד ואחת מבני המשפחה ובכל גיל. מסלולים אלו עומדים לרשותכם בשמורות הטבע הגדולות הפועלות בשטח המחוז לצד מסלולי טיול אתגריים המותאמים למשפחות עם ילדים בגיל העשרה. מסלולי הטיול השונים באזור הצפון משלבים בין נופים מרהיבים, נחלים זורמים, צמחייה ארץ ישראלית ייחודית ועוד.
  • בגלל שפע האטרקציות הממתינות לכם באזור הצפון– טיולים עם ילדים בצפון יאפשרו לכם ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות שונות אותן תוכלו לשלב לאורך מסלולי הטיול השונים. בין יתר סוגי האטרקציות הנפוצות ביותר למשפחות באזור הצפון תוכלו למצוא: טיולי רכיבה על סוסים, טיולים ממונעים באמצעות ג'יפים, טרקטורונים וכדומה, שייט חוויתי בכנרת ובנחלי הצפון, מסלולי קיאקים בנחלי הצפון ואטרקציות נוספות אותן ניתן להתאים לגילאי בני המשפחה.
  • בגלל אתרי המורשת– טיול משפחות בצפון הוא הזדמנות נהדרת עבורכם ההורים להכיר לילדיכם את אתרי המורשת החשובים של מדינת ישראל. בכל שטחו של המחוז הצפוני תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרי מורשת המספרים את ההיסטוריה ארוכת השנים של העם היהודי ואת סיפורה של המדינה.
  • בגלל האוכל– טיול משפחות בצפון יחשוף אתכם לעולם קולינארי עשיר ומרתק המורכב ממגוון רחב של מטבחים, החל מנפלאות הטעם של המטבח הדרוזי והצ'רקסי, דרך המטבח הערבי האותנטי ועד למטבח הגלילי- ישראלי והמטבח הדרום אמריקאי. שפע המסעדות, בתי הקפה והמקומות המתמחים בהגשת אוכל באזור הצפון, יאפשר גם לכם ליהנות מחוויה קולינארית מפנקת ומענגת בכל מנה בה תבחרו.
  • בגלל פתרונות האירוח והלינה המוצעים לכם באזור- מחוז הצפון נחשב לאחד מהאזורים התיירותיים ביותר במדינת ישראל למטרות תיירות פנים, וככזה, הוא מעמיד לרשותכם מגוון רחב של פתרונות אירוח ולינה המוצעים לכם בין היתר באמצעות בתי מלון שונים הפועלים באזור הצפון, מתחמי צימרים למשפחות, אתרי נופש כפריים הממוקמים ביישובים חקלאיים וקיבוצים באזור הצפון וכדומה.
  • בגלל מזג האוויר- טיולי משפחות בצפון מאפשרים לאורך כל ימות השנה, כאשר מזג האוויר מהווה חלק בלתי נפרד ממטרת הטיול: לדוגמא, במהלך חודשי החורף תוכלו לבקר בחרמון וליהנות מחוויית סקי ושלג, במהלך חודשי האביב תוכלו לטייל בשמורות הטבע בצפון ולהתרשם מהפריחה העונתית של הצמחייה הייחודית לאזור, במהלך חודשי הקיץ והסתיו תוכלו לטייל במרחבי הצפון וליהנות מזרימת נחלים ונופים מרהיבים.
  • בגלל דרכי הגישה מכל קצוות הארץ- בדומה לכל אזור גיאוגרפי אחר בישראל, גם בשטח מחוז הצפון התקיימו בשנים האחרונות עבודות נרחבות לשיפור תשתיות הכבישים באזור. כיום, תוכלו ליהנות מדרכי גישה מכל קצוות הארץ, כאשר בכל שטח הצפון עומדים לרשותכם כבישים מהירים ומחלפים. אחד מהכבישים המהירים המחברים בין דרום ומרכז הארץ למחוז הצפון הינו כביש 6 שכיום מסתיים ביקנעם אך במהלך השנה- שנתיים הקרובות עתיד להיסלל גם צפונה משם.
  • בגלל נקודות העצירה על הדרך- כבר בדרכם לצפון תוכלו ליהנות ממספר נקודות עצירה ייחודיות המאפשרות לכם ליהנות מתצפית פנוראמית על השטח בו הן ממוקמות. כמו כן, בכל מחוז הצפון, נקודות העצירה המרכזיות משלבות בין נקודות תצפית לנופים מרהיבים לבין חנויות נוחות ומתחמי פיקניק משפחתיים.
  • בגלל החוויה המשפחתית- טיול משפחות בצפון בדומה לכל פעילות משפחתית אחרת, תאפשר גם לכם ליהנות ולבלות עם האנשים האהובים עליכם.
  • בגלל שזה קרוב, טוב והכי חשוב –זה שלנו: ארצנו הקטנה והמיוחדת מאפשרת לכם תוך פרק זמן קצר לחלוף בין נופים משתנים ואזורים גיאוגרפיים השונים באופיים. נסיעה קצרה ממרכז הארץ או דרומה תוביל גם אתכם לאחד מהאזורים היפים ביותר במדינה למטרות טיול עם ילדים.

טיול משפחות בצפון גם במסגרת חופשה משפחתית בצפון

טיול משפחות בצפון מתאפשר גם במסגרת טיול יומי בן מספר שעות וגם במסגרת קיומן של חופשות משפחתיות בצפון, כאשר בכל אחד מימי החופשה תוכלו לבקר במסלול טיולים אחר באזור. זה הזמן לעזוב את הדרום והמרכז ולצאת לגלות את הצפון…

 

Similar Posts