לאן לטוס עם ילדים
טיולי משפחות

לאן לטוס עם ילדים?

הורים לילדים בגילאים שונים? מתלבטים לאן לטוס עם ילדים למטרות חופשה משפחתית? מחפשים אחר מידע אודות טיול עם ילדים בחו"ל? הגעתם למקום הנכון. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש למטרות תכנון טיול עם ילדים קטנים או גדולים בחו"ל.

טיול עם ילדים בחו"ל – ההכנות המקדימות לטיול

טיול עם הילדים בחו"ל מתאפשר במסגרת חופשות משפחתיות בחו"ל ו/או במסגרת אירוח משפחתי בחו"ל למטרה כזו או אחרת. טיולים אלו מחייבים אתכם בהליך הכנות מקדים המותאם בין היתר לאופי וסוג החופשה המתוכננת, יעדי החופשה בחו"ל, משך השהייה בחו"ל, גילאי הילדים הנלווים אליכם לטיול וכמובן מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצרכי טיול עם ילדים בחו"ל.

בין יתר פעולות ההכנה המקדימות להן תדרשו נכללות פעולות הכרחיות כגון: הזמנת טיסות וחבילות נופש ואירוח ביעדים השונים, בניית מסלול טיולים בהתאם לגיל הילדים ודרגת הקושי של הטיול, הצטיידות בכל פריטי הציוד הנחוצים לכם במהלך השהייה בחו"ל, וכמובן, רכישה של ביטוח נסיעות משפחתי התואם את אופי הטיול, יעדי הטיסה ומשך הטיול בחו"ל.

לאן לטוס עם ילדים
לאן לטוס עם ילדים

כיצד בוחרים לאן לטוס עם ילדים?

את יעדי הטיסה למטרות טיול עם ילדים בחו"ל מומלץ לבחור בהתאם לגיל הילדים, סוגי האטרקציות והאתרים בהם תהיו מעוניינים לבלות עם הילדים, משך השהייה המתוכננת בחו"ל ועונת השנה בה אתם מתכננים לטייל עם ילדים בחו"ל. בכל המקרים בהם מדובר בתקופות שהייה קצרות בחו"ל (סופי שבוע ארוכים או עד 7ימים) מומלץ לבחור בכל אותם יעדי טיסה הקרובים לישראל. במקרים בהם עומד לרשותכם פרק זמן ממושך יותר למטרות טיול עם הילדים בחו"ל, תוכלו להוסיף לרשימת יעדי הטיסה גם יעדים רחוקים יותר כגון: המזרח הרחוק, אפריקה ויעדים שונים ביבשת אמריקה.

על מנת להבטיח לעצמכם חוויה משפחתית כיפית ומהנה לאורך כל הטיול בחו"ל עם הילדים, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה רבה את היעד אליו אתם מתכננים לטוס ולבדוק את כל אפשרויות הבילוי המשותף עם הילדים באותו היעד. היבט נוסף לסוגיה כיצד בוחרים לאן לטוס עם ילדים קשור לגילאי הילדים ותחומי העניין האהובים עליהם.

טיול עם ילדים קטנים בחו"ל- כיצד נערכים לכך?

בנוסף להכנות המקדימות לקראת הטיול לחו"ל עם ילדים מהסעיף שלמעלה, ההיערכות לטיול עם ילדים קטנים בחו"ל מחייבת אתכם להתייחס לכל היבטים הקשורים לצרכיו של הילד בהתאם לגילו. במידה ומדובר בילדים בגילאי לידה עד שלוש, חשוב לבדוק האם עומדת לרשותכם אפשרות להטסת עגלות תינוק ומושבי בטיחות לרכב. כמו כן, חשוב להצטייד במזון לתינוקות או לפעוטות עוד בארץ ולא להסתמך על כך שתמצאו את סוג המזון המועדף על תינוקכם בחו"ל.

טיול עם ילדים קטנים בחו"ל בגילאי לידה עד שלוש-ארבע, מחייב אתכם להתייחס גם לאופן בו אתם מתכננים את הטיול. ילדים בגילאים אלו נזקקים לזמני מנוחה ושינה ממושכים ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מתכננים את אופי הטיול והפעילויות השונות אותן אתם מעוניינים לקיים לאורך הטיול. בכל אותם מקרים בהם מדובר בילדים גדולים יותר, תוכלו להיערך לטיול באמצעות תכנון קפדני של מסלולי הטיול השונים וסוגי האטרקציות בהן תבקרו לאורך הטיול בהתאם לגיל הילדים ותחומי העניין האהובים עליהם.

לטייל עם הילדים בחו"ל –כמה זמן לפני לתכנן את הטיול?

את הטיול לחו"ל עם הילדים מומלץ לתכנן מספר חודשים לפני מועד הנסיעה וזאת במידה ומדובר בטיולים הנמשכים מעבר לסוף שבוע ארוך (ימי רביעי עד ראשון בדרך כלל) בהם ניתן לתכנן את הטיול מספר שבועות לפני מועד הנסיעה הרצוי לכם.

כיום, תוכלו לבצע הזמנות מוקדמות לצרכי קיומם של טיולים ונופשים בחו"ל עם הילדים וליהנות גם מזמני תכנון ממושכים המאפשרים לכם לבחור בקפידה את סוגי האטרקציות המותאמות לכם ואת מסלול הטיול המועדפים עליכם וגם ליהנות ממחירי חבילות אירוח ולינה אטרקטיביות במגוון רחב של בתי מלון המותאמים לאירוח משפחות באחד מיעדי הטיסה בהם בחרתם.

חווית הטיול המשפחתי בחו"ל מתחילה כבר בארץ

טיול משפחתי בחו"ל מאפשר לכל משפחה ומשפחה ליהנות מחוויה ובילוי משפחתי בלתי נשכח. ההכנות המקדימות לטיול מלוות ברוב המקרים בהתרגשות גדולה מצד כל אחד ואחת מבני המשפחה, כאשר את חווית הטיול המשפחתי המשותף תוכלו להתחיל עבר בארץ במסגרת הטלת משימות תכנון לכל אחד ואחת מבני המשפחה בהתאם לגילו, לדוגמא: תוכלו לכוון את ילדיכם לבחור אטרקציות שונות בהן הם ירצו לבקר במהלך הטיול, הציגו בפני בני משפחתכם את מסלול הטיול אותו אתם מתכננים, קיימו צפייה מרוכזת בסרטוני תוכן שונים ברשת האינטרנט אודות אתרי הטיול בהם תבקרו, אפשרו לילדיכם לארוז תיק נסיעות אישי וכדומה.

טיול משפחות בחו"ל –כללי הבטיחות

על מנת להבטיח לעצמכם טיול מהנה ובטוח, אנו ממליצים לכם להיחשף לכללי הבטיחות השונים עליהם תדרשו להקפיד בכל אחד ממסלולי הטיול בהם אתם עתידים לבקר. כנסו לאתרי אינטרנט שונים בהם מופיע פירוט מורחב אודות מסלולי הטיול המתוכננים על ידיכם בחו"ל ובדקו את תנאי השטח ודרישות הבטיחות במקום.  במידה ואתם מתכננים פעילות אתגרית כזו או אחרת במהלך הטיול עם הילדים בחו"ל, חשוב להישמע להוראות הבטיחות במקום.

לסיכום, הבחירה לאן לטוס עם ילדים חייבת להיעשות בהתאם לגיל הילדים, תחומי העניין שלהם ושלכם, משך השהייה הנחוצה לכם בחו"ל והיבטים נוספים הקשורים לאופי וסוג החופשה המתוכננת על ידיכם בחו"ל ביחד עם בני המשפחה.

 

 

Similar Posts